Tags

, , , , , , , , , ,

andres-ginaikes-1

Οι άντρες αγαπούν με τα μάτια τους. Οι γυναίκες με τ’ αυτιά τους.

Zsa Zsa Gabor, 1917-, Ουγγροαμερικανίδα ηθοποιός

Από μικρή ηλικία και από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου προτιμούσα την παρέα των αγοριών. Όχι επειδή ήμουν αγοροκόριτσο, αλλά επειδή θεωρούσα τα αγόρια πιο διασκεδαστικά και απλά.

Εμείς οι γυναίκες είμαστε πολυσύνθετες… Έχουμε τα θέματα μας. Μαλώνουμε, παρεξηγιόμαστε, ζηλεύουμε – και το εκφράζουμε – , γκρινιάζουμε, διεκδικούμε. Οι άνδρες από μικρά παιδιά, ακόμη κ όταν μάλωναν, το ξεχνούσαν την επόμενη στιγμή και συνέχιζαν το παιχνίδι… ενώ τα κορίτσια έπαιρναν την κούκλα τους και έφευγαν.

Στο σήμερα μου συνεχίζω να έχω περισσότερους φίλους άνδρες, για τους ίδιους λόγους που τους προτιμούσα και όταν ήμουν μικρή.

Αυτή η συναναστροφή μου με τους άνδρες σε φιλικό επίπεδο, με έκανε να καταλαβαίνω τον τρόπο που σκέφτονται και λειτουργούν. Πως αντιμετωπίζουν την ζωή, την δουλειά τους, τις γυναίκες. Και σ’ αυτό το τελευταίο είναι που δε σταματάνε να με εκπλήσσουν. Κυρίως στο κομμάτι γυναίκες & εξωτερική εμφάνιση.

Πάρα πολλές φορές ακούγοντας τους άνδρες φίλους μου να μιλάνε για γυναίκες, να τις σχολιάζουν, να μου περιγράφουν ραντεβού τους, ακόμη και παρατηρώντας τον τρόπο που τις κοιτάζουν και τα κριτήρια με τα οποία τις “εγκρίνουν” ή όχι, αναρωτιέμαι πάντα το ίδιο πράγμα: “Είναι η καλή (για να μη φανώ υπερβολική και πω η τέλεια) εξωτερική εμφάνιση το μόνο κριτήριο;”

Ένας άντρας μπορεί να είναι κοντός και ασουλούπωτος και να κάνει φαλάκρα, αλλά αν έχει φλόγα μέσα του, θα αρέσει στις γυναίκες.

Η γυναίκα, ακόμη και μια πολύ όμορφη γυναίκα, μπορεί να γοητευτεί και να την κερδίσει ένας έξυπνος άνδρας, ένας άνδρας με τρόπους, ακόμα και αν υστερεί σε εμφάνιση. Όταν ένας άνδρας καταφέρει να σε κερδίσει με την προσωπικότητα του και για όλα αυτά τα ιδιαίτερα που μπορεί να κάνει στο μυαλό σου, παραβλέπεις το γεγονός ότι είναι κοντός, φαλακρός, εύσωμος, τριχωτός και τα συνδυαστικά αυτών. (…Και τώρα που το σκέφτομαι δεν ξέρω κανέναν εύσωμο άνδρα που να μην είναι πραγματικός gentleman.)

Οι περιπτώσεις ανδρών που μπόρεσαν να παραβλέψουν την εξωτερική εμφάνιση μιας γυναίκας και να εστιάσουν σε όλα τα άλλα χαρίσματα της, δυστυχώς είναι λίγες.

Δεν μπορώ να ξεχάσω τον φίλο μου, ο οποίος περιγράφοντας μου την σχέση του με την τότε κοπέλα του – σημερινή σύζυγο του – μου έλεγε πως περνάει πολύ ωραία μαζί της, αλλά τον ενοχλεί που αυτή έχει κάποια κιλάκια παραπάνω. Και τον ενοχλούσε τόσο, που δεν προχωρούσε παρακάτω μαζί της γι΄αυτό τον λόγο. Όταν τελικά το ξεπέρασε και μου γνώρισε την κοπέλα, είδα πως η συγκεκριμένη γυναίκα ήταν μια όμορφη ψηλή γυναίκα έντονου μεσογειακού σωματότυπου. Και τότε συνειδητοποίησα – βλέποντας τους δίπλα δίπλα – πως δεν ήταν η κοπέλα που είχε τα παραπάνω κιλάκια, ο φίλος μου ήταν υπερβολικά αδύνατος (και πιο κοντός απ’ αυτήν).

Γιατί λοιπόν οι άνδρες αναζητούν την τελειότητα από την μελλοντική σύντροφο τους, όταν οι ίδιοι απέχουν τόσο πολύ από την τελειότητα;

Θεωρείς πως μπορείς να κερδίσεις την κοπέλα στην παραλία με το αψεγάδιαστο κορμί και το τέλειο πρόσωπο, όταν εσύ δεν έχεις κάνει τίποτα για το δικό σου αγύμναστο; Και συγχρόνως να απορρίπτεις μια κοπέλα που την βρίσκεις πολλή ενδιαφέρουσα με εξίσου ενδιαφέρουσα δουλειά (ενώ εσύ είσαι άνεργος), αλλά έχει παχύνει από την τελευταία φορά που την είδες… ;

Η ομορφιά της γυναίκας δεν είναι δώρο για τον άντρα. Είναι δωροδοκία.

Μπορώ να καταλάβω απόλυτα ότι τα αρχικά κριτήρια έλξης είναι τα εμφανισιακά. Δεν γίνεται να προσέξεις κάποιον που τον βρίσκεις αποκρουστικό. Μπορώ να καταλάβω ότι ο τρόπος που λειτουργεί ο άνδρας βασίζεται στην όραση του… αλλά μήπως καμιά φορά αυτή η όραση είναι λίγο κακομαθημένη; Γίνεται να απαιτείς και να μη δίνεις ευκαιρίες σε κάτι λιγότερο από μοντέλο της Victoria Secret;… Όταν και εσύ ο ίδιος δεν είσαι μοντέλο του Armani;

Η σύγχρονη κοινωνία είναι δομημένη έτσι που το ωραίο πρωτοστατεί: Εκθειάζεται, επιβραβεύεται, δημιουργεί τάσεις, φανατίζει και πολλές φορές καταφέρνει να κινεί τα νήματα. Δίνεται τόσο μεγάλη βάση στα του φαίνεσθαι, που ξεχνάμε πόσο πιο σημαντικό είναι η προσωπικότητα, ο χαρακτήρας , η ψυχή ενός ανθρώπου. Η ομορφιά της ψυχής, η ομορφιά του μυαλού είναι σημαντικότερα από την σκέτη, κενή ομορφιά της εικόνας.

Μη μένετε στην εικόνα ενός ανθρώπου. Μη χάνεστε στην εξωτερική ομορφιά κάποιου και παραβλέπετε την αληθινή ομορφιά του μέσα  – που ουσιαστικά αυτό είναι που μπορεί να σας κάνει ευτυχισμένους. Μη βλέπετε μόνο τα ψεγάδια στους ανθρώπους που σας τριγυρίζουν. Θα δείτε πως όταν οι ατέλειες του άλλου δεν είναι αυτές που ορίζουν την εικόνα του και αρχίζετε να αγαπάτε όσα έχει να προσφέρει ως άνθρωπος, οι ατέλειες του θα είναι μικρής σημασίας. Θα είναι είναι ένα κομμάτι του που θα αγαπήσετε. Μη συμβιβαστείτε… ωριμάστε απλά κριτήρια επιλογής σας.

Όταν ήμουν νέος, υποσχέθηκα στον εαυτό μου να μην παντρευτώ προτού βρω την ιδανική γυναίκα. Τελικά τη βρήκα, αλλά έψαχνε κι αυτή για τον τέλειο άνδρα.

Robert Schuman, 1886-1963, Γάλλος πρωθυπουργός [1946-48]

….και πριν προλάβουν οι αγαπημένοι άνδρες φίλοι μου να δυσανασχετήσουν, ενημερώνω πως το επόμενο επεισόδιο…. οι λάθος επιλογές των γυναικών θα βγούνε στη φόρα!